E-mail: admin@tro.dk
Dato for offentliggørelse
19 Feb 2014 00:53

En professor ved Wollongong's informations og teknologi skole i Australien siger til avisen Nine msn, at i den nærmeste fremtid vil alle mennesker blive udstyret med en implanteret mikrochip.

Det vil sige, at chippen skal ind i kroppen på et sted hvor den let kan aflæses igen, og et ideelle sted vil være på håndryggen eller i panden.

Det skulle have til formål, at forstærke kontrollen med den menneskelige udvikling, og skabe en global overopsyn.

Det har været undervejs i nogen tid, hvor man har mærket dyr, og som forsøg i nogle amerikanske stater også mennesker, med disse mikrochips.

Den nyeste udvikling af disse mikrochips er, at de er udstyret med en boks, i lighed med de sorte bokse man har i fly. Disse mikro mikro bokse kan oplagre data omkring menneskers færden, da de har indbygget GPS teknologi.

Det vil kunne erstatte pas, betalingskort og alle andre dokumenter, hvor man skal identificere en person,

ved scannere, der er sat op forskellige steder, bl.a. i lufthavne.

Det vil på det nærmeste umuliggøre terrorhandlinger, som man har set bl.a. ved WTC.

Det skal bemærkes, at professoren ikke siger, at man kan mærke alle mennesker, men at alle mennesker vil blive det.

Åbenbaringsbogen kapitel 13.

 Og det forfører dem, der bor på jorden, ved de tegn, som det fik magt til at gøre for dyrets øjne, og det opfordrer dem, der bor på jorden, til at lave et billede af dyret, der har sværdhugget, men atter kom til live. v15 Og det fik magt til at give dyrets billede livsånde, så dyrets billede endog kunne tale og lade alle dræbe, som ikke ville tilbede dyrets billede.

v16 Og det får alle, både små og store, rige og fattige, frie og trælle, til at give sig selv et mærke på deres højre hånd eller på deres pande,

 v17 for at ingen skal kunne købe og sælge uden den, som har mærket: dyrets navn eller dets navns tal. v18 Her gælder det at have visdom. Lad den, der har forstand, udregne dyrets tal; thi det er et menneskes tal, og dets tal er 666.

"dagens by 25-jun-26", en ny by at bede for hver dag. I dag har vi valgt:
Mårslet

Dansk geografiMårslet er en stationsby og satellitby til Aarhus i Østjylland med 4.810 indbyggere (2014), umiddelbart syd for selve Aarhus by, beliggende i Mårslet Sogn. Byen ligger i den sydlige del af Aarhus Kommune og hører til Region Midtjylland.

I tidligste kilder omtales stedet som Mordslet. Den oplevede som landsby sin første kraftige vækstperiode efter anlæg af Hads-Ning Herreders Jernbane (Odderbanen) mellem Aarhus og Odder i 1884.

I nyere tid har Mårslet oplevet en kraftig vækst af nye boliger især pga. udflytning fra Aarhus by. De fleste boligformer er repræsenteret i Mårslet.

Indtil kommunalreformen 1. april 1970 var Mårslet en selvstændig sognekommune.

Hvis du har hjerte for at bede sammen med os for denne by, står vi flere sammen!
“Herren har grundfæstet sin trone i himlen, han hersker som konge over alle. ... Pris Herren, alle hans hære, hans tjenere, der udfører hans vilje."
Kong David (Sl 103,19+21)